wtorek, 8 maja 2018

umowa

Jutro zakładam spółkę i nakażę Polakom mi płacić jakiś "abonament", bo jak nie to będę ich straszyć w mediach że najpierw wyślę komornika a potem pozamykam ich w więzieniach za nie płacenie.Nikt nie wprowadził przepisu znoszącego abonament. Nie oglądam telewizji publicznej, ale uczciwie płacę abonament i szlag mnie trafia, że są tacy co maja to gdzieś, a rząd nie potrafi zrobić z tym porządku. Albo nie płacimy, albo płacimy wszyscy. Tłumaczenie, że "uwierzyłam premierowi" jest po prostu śmieszne. Może to my płacący abonament powinniśmy napisać do rządu o zwrot nadpłaconych pieniędzy, skoro można bezkarnie unikać tej płatności?Uważam że telewizja po kierownictwem Kurskiego winna sama na siebie zarobić ale przy tej rozzutnej polityce to nie możliwe. Np. Sławomir za 5 do 10 minut zarobił ok 120 tyś następny kontrakt to 450 tyś to skąd mają być pieniądze od tych ludzi co ledwie wiążą koniec z końcem. Uważam że Kurski powinien być przez władze tak zmobilizowany żeby pokazał co potrafi. A że nic nie potrafi to inna sprawa.dlaczego Polacy mają płacić abonament RTV na pisowskie media góoszące kłamstwa i obłudę, które tak jak komercyjne media czerpią korzyści finansowe z reklam. Niech zakoduja swoje kanały emisyjne i ci którzy cha oglądac te paszkwile niech sobie za nie zapłacą. A pozatym obecna obecne media są spółką więc nie jest to ten sam podmiot z którym abonenci zawierali kiedyś umowę, więc żądanie opłat abonamentowych przez obecną spółkę jest nielegalne.To nie są media publiczne więc nie będę na pisowską propagandę łożył. Otrzymałem pismo z poczty o zaległościach i mam to gdzieś. Nigdy nie poniżę się do tego stopnia aby prosić obecną władzę o umorzenie bądź rozłożenie zadłużenia na raty. Zapewne spotkam się z KRRi T w sądzie jak tylko ruszą jakieś moje pieniądze. Rachonia gębę niech oglądają sobie pisowcy bo to informacje dla nich tworzone. Od lat korzystam z usług cyfrowego Polsatu a ze spółką akcyjną TVP i PR żadnej umowy nie zawierałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz