niedziela, 22 maja 2016

akcesoria

mogę o nich zapomnieć... u mnie jest jeden zestaw bezpieczników w mieszkaniu na 10A i jeszcze drugi awaryjny na klatce w zamkniętej szafie chyba na 16A... Nawet jak obliczyłem prąd pobierany przez Karchera 6/13 (który ma mniejszą moc wynoszącą 2700W) to i tak wychodzi trochę ponad 11A... Chyba zostaje mi w związku z tym wybór pomiędzy Karcherem K5 Compact a Nilfiskiem C120.6... chyba że zaszaleję z K5 Full Control bo mi się bardzo podoba ale cena jak dla mnie za wysoka... Ceny bardzo podobne - tylko zastanawiam się nad K7 z tym, że nie wiem, który konkretnie model K7 ma mosiężna pompę - te które przeglądam do 1800zł maja aluminiową. I już przechodzę do tematu. Przejrzałem niemal cały wątek i do ostatecznego etapu wybrałem następujące, używane myjki: Karcher HD 600 - 145bar 10l/min Kranzle 1151 - 130bar 10l/min Karcher HD 650SX - 150bar 8,5l/min Karcher 7.21 MX - 150bar 9,2l/min Nilfisk P150.2-10 - 140bar 10l/min Wszystkie te myjki za ok. 1000zł Podoba mi się jeszcze maleństwo (ale dziarskie) Karcher 570, 695 - ok.100bar 9l/min cena ok. 300-500zł Powiem szczerze, że serce mówi mi Kranzle, ale rozum podpowiada Karcher ze względu na dostępność różnorakich akcesoriów. Przy Kranzle, osprzęt jest mniej dostępny i room escape droższy. Kuszą mnie te małe pudełkowate myjki Karcher. Bo małe, wygodne w użytkowaniu Ktoś kiedyś p[pisał, że od K7 to już są mosiężne. Jesli nie ma różnicy to lepiej K5 Premium . astanawiam się od dłuższego czasu nad kupnem myjki Karcher. Oczytałem się dosyć dużo na temat k5 vs k7 i jestem skłonny dołożyć do modelu k7. Teraz zastanawia mnie czy jest sens dopłacania do modelu K7 Eco? Dużym plusem jest wąż samozasysający wodę i tak sie zastanawiam, czy jeżeli taki wąż podłączę do normalnej k7 czy to będzie działało? pokój zagadek Warszawa Czy jest montowana inna pompa w k7 eco? Zależy mi na wodzie z "odzysku", zastanawiam się też nad ciśnieniem wody z myjki, czy ten wąż samozasysający działa w ten sam sposób jak wąż podłączony bezpośrednio do kranu? Jeżeli ktoś używa takiej myjki i korzysta z wody nie koniecznie z systemu proszę napisać, jak to wszystko działa. Odnośnie kranzle to może i najlepszy wybór, ale czy na pewno? Na nic mocniejszego mnie nie stać - brak zwijacza węża, brak kółek, nie wiem co z akcesoriami dodatkowymi np pianownica, szczotka etc (gdzie kupić? Jaka cena?). Gdzie najlepiej kupować myjkę - jakie sklepy polecacie? Natrafiłem jeszcze na małe mobilne myjki Karchera 505M i 520M. Znalazłem ich specyfikacje i nie są złe: pompa aluminiowa... silnik indukcyjny 2kW, ciśnienie robocze 120bar dla 505M i 130bar dla 520M, przepływ wody 450l/h... max temperatura wody 60C. Nie potrafie nic znaleźć na ich temat a wyglądają ciekawie - wedlug tego byly by na moje potrzeby super

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz