niedziela, 22 maja 2016

do domu

już sam nie wiem co kupić. Rozsądek mówi Karcher K5 jesli chodzi o domowe użytkowanie natomiast już sparzyłem się do tej firmy. Myslałem że tak jak stihl robi piły które używasz po 10 lat (nawet te niższe modele) to i karcher tak ma z myjkami. Kupiłem K2 używanej tylko do mycia samochodu przed domem i posłużyła 2,5 roku. Sąsiad ma jakiegoś Noname i podlewa cały ogród w lato podczas suszy pomiar wentylacji biorąc wodę bezpośrednio z oczka wodnego. Ciągle myślę o tym lavorze......ludzie w lidlach biorą to na potęgę i na allegro są aukcji gdzie kupionych jest po 100-200 sztuk. Jakoś ta firma jeszcze nie zbankrutowała i ma swoją stronę www. To nie tak jak Black Decker który robi elektronarzędzia i wszystko co tylko można. Lavor z tego co naczytałem specjalizuje się w urządzeniach do czyszczenia od 1975 roku. Nie jest to jakis KraftDele, Geko czy inny Vorel lub B&D. warto kupić używaną myjkę profesjonalną Karcher 720 mx ? Polecano mi ją że pomimo że to stary model to ma bardzo wytrzymałą mosiężą pompę i bardzo dobre parametry... Można ją dostać już za 7 stówek... Ale nie wiem czy warto żeczywiście inwestować w taką myjkę - czy mosiężna pompa rzeczywiście zapewni niezawodność pomimo że to kilkuletni model... Wcześniej bardzo mi się podobała i powoli przymierzałem się do kupna Karcher K5 Full Control ale jednak ta myjka jest dla mnie za droga... wydanie 1300zł na myjkę którą będę mył tylko amatorsko różne graty (rowery, wózki, ławeczki, huśtawke, kafelki na balkonie itp.) to dla mnie za pomiary wentylacji duże pieniądze... ta 720mx jest od niej o 6 stów tańsza a parametry ma nawet lepsze (nie uwzględniając braku wypasionego pistoletu Full Control)... hmm ale nie wiem czy ta jej niezawodność jest prawdą i czy się nie wpakuje w coś co za chwilę się rozleci a części mogą być drogie lub niedostępne... Biorę jeszcze pod uwagę Stihla 109 RE 800zł 110 bar. Waga 17kg. Pomimo że ma silnik 1,7kW to Jest Cięższy nawet o 3-5kg od polecanego karchera K5. Lavor wagę ma 11kg a wspomniany wcześniej karcher K2 tylko 5kg. na forach narzekają na Stihla że padają zawory, silnik podczas pracy się wyłącza. Generalnie coś ze sterowaniem. Dodatkowo jeśli się nie uruchamia myjki przy skierowanej w doł dyszy to pada i ta końcówka. W lavorach natomiast główne uwagi to padający osprzęt który jest produkowany w fanryce w chinach natomiast na gwarancji jest juz wymieniany na ten z mosiężnymi złączkami z fabryki we Włoszech. ja ponieważ mam jeszcze stary osprzęt z zdechłego karchera to mogę węża z karchera przekuć na Złącze lavora i będzie mieć niejako Lavora z osprzętem karchera i pianownicą PA ze złączką lancy karchera . Przekucie 39 zł z wysyłką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz