niedziela, 22 maja 2016

korek

Odnośnie hd 1090, usterka nie do usunięcia w niej to rysy w głowicy na by-passie. Ostatnio stwierdziłem że ja to sie nie da, i da się. Dotoczyliśmy korek w miejsce by-passu, zamontowany zawór trójdrożny z regulacją ciśnienia i mikro wyłącznikiem. Dołożony stycznik i sam nie mogłem uwierzyć że ta myjka tak chodzi. Na dyszy 055 podkręciłem na 260 bar więcej sie bałem.To nie chodzi o zniechęcanie, ale raczej o to żeby przyszli użytkownicy uczuli się na błędach innych a nie swoich własnych na dyszy 055 było też 260 bar. Sądzę, że wydajność pompy jest zbyt mała, żeby 260 bar uzyskać na dyszy 055 (podczas pracy). Gdy u mnie na takiej dyszy jest około 200-220 bar, to fabryczny torby papierowe zawór upustowy jest (prawdopodobnie) zamknięty. Zwróć uwagę, że podniesienie ciśnienia o 30% spowodowałoby wzrost wydajności także o 30%, a tak wiele pompa nie potrafi podać. Bo wynika, że u Ciebie pompowała ok. 1300 l/h. Ja miałem do tej pory myjkę Karcher K2.400 użytkowana 3 lata. W opiniach na stronach www miała z czasem rozszczelnić się głowica pompy, ale u mnie padło uszczelnienie na jednym z 3 tłoczków przez co wyciekł olej a w następstwie pękły dwa plastikowe koła zębate przy napędzie pompy od silnika elektrycznego (podczas tego samego mycia). Teraz mam dylemat czy kupić K5 za 1100zł i nie wiem czy wytrzyma 10 lat czy lepiej jakiegoś lavora za 450zł i nie będzie go szkoda za 2 lata gdy minie gwarancja tak samo jak w Karcherze. Dodatkowo mam nieogrzewany garaż więc lepiej jak w razie czego rozwali myjkę z 450 niż 1100zł. 195 bar z 2500w i 320 bar z lańcy turbo, zapraszam do siebie zobaczysz realne 165 bar że lańce trudno utrzymać. Zbudowaliśmy myjkę na dwóch korbowodach interpumpa do mycia cystern ciągła praca na 120 barach ale na małej dyszy podkręciliśmy ją do 350 bar, nie byłem w stanie utrzymać lańcy gdy miałem skierowaną na podłogę metr ode mnie. Kup podepniemy manometr, amperomierz poznamy moc i ciśnienie. Po za tym jak ty czytasz, mosiężne to są tylko korki w aluminiowej głowicy Do karchera się sparzyłem i powiem wam tak. Może być i pompa czy tam głowica z tytanu ale jak puści olej to padną te przekładnie planetarne przy kole zębatym napędu od silnika elektrycznego. Czy w K5 też jest taka przekładnia z plastikowymi kołami zębatymi ? Czy te oringi na 3 tłoczkach wymienia się co jakiś czas? U mnie nie było objawów przepuszczania stopniowego oleju tylko podczas mycia nagle pod myjką był cały olej. Co w tych myjkach K5 jest słabą stroną którą się wymienia lub ? Sądzę, że podane przez Ciebie parametry są do osiągnięcia przy dyszach 050-045. Pamiętajmy także, że manometry są czasem bardzo optymistyczne. Również bardzo mocno zastanawia, się nad modelem karcher K5 i przeczytałem już tyle tematów na rożnych forach, że już zwariowałm:/ Z tego co tu się dowiedziałem, jesteś ekspertem w temacie, więc liczę na pomoc. Może warto jednak dozbierać jeszcze prawie drugie tyle i zainwestować w K7?? Jest on trwalszy? Jeśli chodzi o Kranzle 1050 P, to warto dokupić Dirtkillera lub pomyśleć o wersji TS lub TST Myjki z wyższej jakościowo półki są dobrą bazą do zaopatrywania się z czasem w inne akcesoria w miarę innych potrzeb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz